Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis! Kiyoh Klantwaardering 9.2 / 10
Niet goed, geld terug - 60 dagen bedenktijd

Reviews

9.2

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.2

Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.

In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.


Beoordeel ons op Kiyoh.nl

Klantenbeoordelingen

287 beoordelingen

erik van de ruit
21-04-2024
10

Hebben het alarm nu 3 maanden werkend. Installatie is erg eenvoudig en snel gebeurd. Hadden een probleem met een bepaalde melding als we het alarm uitschakelde, is erg professioneel remote opgelost door een technicus. Systeem is zeker een aanrader en de prijs - kwaliteitverhouding is zeker een 8. Ook de ad-hoc doorschakeling naar een alarmcentrale, zonder een jaarlijks contract, geeft een fijn gevoel.

Aanbeveling: Ja

Hans
21-04-2024
10

Systeem werkt goed zeer gebruiksvriendelijk zelfs mijn vrouw kan hem in of uitschakelen met toetsenbord. Ook op afstand goed te bedienen met de app

Aanbeveling: Ja

Rinaldo
21-04-2024
10
Perfect en betaalbaar alarmsysteem

Tijdje geleden hebben we een set geplaatst bij me moeder thuis. Ben pas verhuisd en heb Verisure laten langs komen offerte is zo hoog en een abbo kost 45 euro per maand. Heb toen Smartalarm weer benaderd en een setje gekocht en aangesloten. Heb ook 2 Camera's besteld en ga ze vandaag aansluiten. Tot nu toe zeer tevreden ook met de klanteservice ze helpen je goed en staan je altijd netjes te woord

Aanbeveling: Ja

Mina Nabil
20-04-2024
6

Een prima alarmsysteem wat makkelijk te installeren is. Wel 1 groot ergernis: Wij zetten onze alarm in de avond voordat we naar bed gaan op huismodus, bij het aanzetten krijg je twee korte piepjes te horen wat verder prima is. In de ochtend ben ik erg vroeg wakker en zet ik het alarm uit. Echter krijg je dan een hele lange piep die paar seconden duurt. Hierdoor wordt mijn hele gezin wakker. Ook hebben wij een kleine baby. Wanneer wij in de avond thuis komen en het kind ligt te slapen in de wieg en we zetten het alarm uit dan schrikt ie zich rot van dezelfde piep die enkele seconden blijft piepen. Volgens de collega die ik gesproken heb is dit eerder ook door andere klanten gemeld. Dit zou echter niet op korte termijn opgelost worden volgens de servicedesk. Mijn verzoek is dus aan de andere klanten die hier ook last van hebben dit te melden. En hopelijk zal smartalarm hier dan snel werk van maken.

Aanbeveling: Ja

Jeroen
20-04-2024
10

Goed en makkelijk te bedienen systeem!!! Werkt naar mijn mening zeer goed. Makkelijk te installeren. Het koppelen van de camera's was voor mij te ingewikkeld, waarbij een medewerker mij volledig heeft bijgestaan. Ik ben zeer tevreden over dit alarmsysteem.

Aanbeveling: Ja

Pieter Verlinde
20-04-2024
10
Zeker aan te bevelen

Ben er dik tevreden mee. Goede service en vriendelijkheid. Als er iets is kan ik altijd op mijn vertegenwoordiger terugvallen. En geef mij in deze tijd een gevoel van veiligheid. Dank hiervoor.

Aanbeveling: Ja

Abel
20-04-2024
9
Smartalarm, betrouwbare goede service

Al sinds een aantal jaren klant van Smartalarm. in het begin klein begonnen en nu een serieus systeem met meerdere camera's, deur/raam contacten, rookmelders, CO2 melder en bewegingsmelders. Bovenop het systeem heb ik ook nog een abonnement bij de meldkamer. Na een tijdje een wat mindere service te hebben gehad is het bedrijf weer helemaal terug. Service weer dik in orde, scherpe prijzen, mooie aanbiedingen en een goed up-to-date product met aansluiting bij bijvoorbeeld Homey, Google en WhatsApp. Een echte aanrader voor iedereen. Weinig vergelijkingsmateriaal maar als ik wel eens naar het alarm systeem bij vrienden of familie kijk steekt dit systeem er met kop en schouder bovenuit.

Aanbeveling: Ja

Marcel
19-04-2024
10
Top service, al jaren lang

Kapotte melder wordt gewoon vervangen. Geen moeilijke vragen maar actie.

Aanbeveling: Ja

Antonio
18-04-2024
10
reactive and detailed as an Alarm System should be

Help from Support is prompt and offers different ways, including the very convenient whatsapp. Being a service for an Alarm System in your house, it is in fact crucial to have the feeling of being helped if needed. So far, so good. :-)

Aanbeveling: Ja

Scouting Elswout
18-04-2024
10

Allereerst hulde voor de geduldige mensen bij de klantenservice (Julian)! Verder een mooi systeem, installatie gaat makkelijk en snel. Via de website kan je nieuwe componenten snel toevoegen, dit gaat een stuk makkelijker dan bij veel concurrenten. De sensoren zijn ook beter dan soms elders te vinden, raam-/deurcontacten zijn bijvoorbeeld slim; het alarm 'weet' dus dat een deur open staat bijvoorbeeld. Zo krijg je een melding als je vertrekt, maar een raam/deur vergeet. De sirene van de (witte) centrale is luid genoeg, maar luider is altijd beter. Het buitenalarm daarentegen; als je die binnen zou hangen is een gehoorbeschadiging niet te voorkomen denk ik. Heel erg bedankt voor alles!

Aanbeveling: Ja

R Deurloo
18-04-2024
10

Gebruik nu een maand smartalarm. Veruit het simpelste alarm wat ik vinden. App voor aan en uit en een camera zodat ik altijd alles kan zien. Met name de app voor het aan en uitzetten van het alarm is heel relax. Voor een compleet alarm echt een koopje. Zeker voor een digibeet zoals ik.

Aanbeveling: Ja

raymond
17-04-2024
8

goede service goed geholpen met de camera instellen enigste wat jammer is dat er geen micro sd card word meegeleverd voor de camera voor dat geld om opname's op te slaan.

Aanbeveling: Ja

Ronald
17-04-2024
9
Prima betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Prima, betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Aanbeveling: Ja

Sonja
16-04-2024
9
Snel en goed geholpen

Al jaren tevreden klant van smartalarm Bij storing goed contact en snelle actie tot herstel

Aanbeveling: Ja

Rogier
15-04-2024
10

Sinds kort (2 januari 2015) heb ik SmartAlarm aangeschaft. Natuurlijk heb ik ook naar diverse andere alarmsystemen gekeken, w.o. Woonveilig en Elro. SmartAlarm heeft bij mij de doorslag gegeven omdat dit systeem vrijwel onbeperkt is uit te breiden, stabiel is en vooral gebruiksvriendelijk. Daarnaast is het zeker wanneer je een tijdje van huis bent erg handig om Trigion in te schakelen. Groot pluspunt is dat je een dagelijkse of maandelijkse abonnement kan afsluiten en ook weer kan ontbinden. De applicatie voor je smartphone werkt uitstekend. Je kan je alarmsysteem overal beheren! De medewerker(ster)s van klantenservice reageren snel en super vriendelijk. Inmiddels heb ik ook een HD camera aangesloten en het beeld is behoorlijk scherp. Mijn SmartAlarm maakt wel Snapshots maar kan (nog) niet realtime kijken via SmartAlarm. Wel via IPCam Client. SmartAlarm is voor mij echt een topproduct !!

Aanbeveling: Ja

T.
15-04-2024
10
Prima advies

Aandacht voor probleem, mede opgelost en goed advies wat werkt

Aanbeveling: Ja

Geert Vedder
15-04-2024
10

Heb het systeem nu zo\'n 2 maanden in gebruik. Werkt zoals het hoort. Geen problemen, ook geen vals alarm gehad. Middels de app kun je het systeem goed bedienen en heb je ook controle of alle onderdelen nog functioneren. Geeft een vertrouwd gevoel. Bij installatie een keer contact gezocht met de helpdesk. Goed en snel geholpen. Kortom: zeer aan te bevelen.

Aanbeveling: Ja

Fabienne
14-04-2024
10

Wij zijn heel erg blij met dit systeem. Het is super eenvoudig. Ik vind het ontzettend handig dat je op afstand het alarm in en uit kunt schakelen. Ook werkt de camera perfect. Het beeld is heel scherp in ik vind het fijn dat ik zelfs vanaf het buitenland in mijn huis kan kijken. Daarbij ook een voordeel dat het systeem draadloos is, dus geen draden die overal langs lopen of plekken waar geboord moet worden. De kastjes zijn klein en onopvallend. Topproduct, aanrader!

Aanbeveling: Ja

JAE Geelen
14-04-2024
8

In het begin wat verbindingsproblemen met de deurcontacten met de centrale in huis,deze zijn snel opgepakt en opgelost door smartalarm. Nu werkt het systeem zeer goed. erg tevreden. ben zeer tevreden over de helpdesk, mensen met kennis van het systeem.

Aanbeveling: Ja

Eduard Tiggelaar
14-04-2024
10

Nu sinds een week mijn huis beveiligd met Smartalarm. Ik ben zelf niet zo goed met computers en techniek, ik was dus prettig verrast toen de installatie mij vrij gemakkelijk afging! Wat ik vooral prettig vind is het krijgen van de berichtjes op mijn telefoon, zo weet ik altijd of het alarm goed is in- of uitgeschakeld. Zeer tevreden!

Aanbeveling: Ja

Top