Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis! Kiyoh Klantwaardering 9.2 / 10
Niet goed, geld terug - 60 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen

Klant zijn van SmartAlarm

SmartAlarm heeft verschillende abonnementen.

Via deze pagina kunt u eenvoudig het beste abonnement voor uw wensen samenstellen. 

Wilt u ons abonnement opzeggen?

stuur dan een e-mail naar info@smartalarm.nl, vermeld daar de naam van de hoofdgebruiker en uw activatie- of basecode. 



Ons alarmsysteem en extra accessoires kun je online in onze webshop kopen, wij voldoen aan het Thuiswinkel keurmerk zodat de aankoop veilig gedaan kan worden. De maandelijkse kosten  worden automatisch geïncasseerd, waar wij uiteraard eerst toestemming voor vragen. Vooruit betalen is uiteraard ook mogelijk.

Uw gegevens worden online goed beveiligd door middel van de SSL-certificatie. Dit zorgt ervoor dat onze database goed beschermd is en uw privacy gewaarborgd wordt.

Als u gaat verhuizen, willen wij graag met u meegaan. U kunt het systeem gemakkelijk ontkoppelen en op dezelfde wijze aansluiten als in uw vorige huis. Ook kan SmartAssist u helpen bij de aansluiting als u dit prettig vindt. Wij worden graag op de hoogte gesteld van uw nieuwe adresgegevens, zodat wij hier goed op in kunnen spelen. 

Mijn SmartAlarm is het ultieme controlepaneel waarmee u uw alarm gemakkelijk overal ter wereld mee kunt bedienen. Als u bijvoorbeeld het alarm in of uit wil schakelen, dan kunt u dit via mijnsmartalarm.nl doen, of door middel van de SmartAlarm applicatie die wij aanbieden. In mijnmartalarm.nl vindt u ook allerlei hulpmiddelen om de aansluiting van het alarmsysteem zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, zoals handleidingen en filmpjes. De accessoires meldt u hier aan zodat deze draadloos communiceren met uw alarmsysteem. Mijn SmartAlarm zorgt voor gemak en totale controle, zodat u altijd een veilig gevoel heeft in huis.

SmartAlarm houdt u op de hoogte van wat er in uw huis afspeelt door middel van SmartMessage. Via mijnsmartalarm.nl kunt u aangeven van welke waarnemingen van SmartAlarm u een SmartMessage wil ontvangen. Hierbij kunt u kiezen voor de volgende opties:

  • Waarneming (beweging in bepaalde ruimte, een deur die wordt geopend, een temperatuur verandering of een combinatie van waarnemingen)
  • Wanneer (bijvoorbeeld alleen tussen 14:00 uur en 16:00 uur)
  • Hoe (sms en/of e-mail)
  • Welke tekst het bericht bevat
  • Naar wie (buren en/of familielid)

De bovenstaande opties bieden eindeloos veel mogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld  instellen dat u en uw oppas een sms ontvangen als ‘s nachts de deur van de kinderkamer wordt geopend.
Of dat u een e-mail ontvangt als de deur naar een bepaalde ruimte wordt geopend. Met SmartMessage heeft u dus niet alleen altijd een veilig gevoel, maar ook altijd alles onder controle.

SmartAlarm zorgt ervoor dat u met een gerust hart de deur uit kan. 24 uur, 7 dagen per week wordt uw huis beveiligd en u kunt een betrouwbare dienstverlening verwachten. Het alarmsysteem is zeer gemakkelijk te bedienen en kan op elk moment van de dag in of uit worden geschakeld. U kunt live mee kijken op Mijn SmartAlarm wat er in uw huis gebeurt en bij een inbraak worden u en uw contactpersonen meteen op de hoogte gesteld. Daarnaast kunt u rekenen op een goede klantenservice en proberen wij altijd snel op uw wensen in te spelen. 


Je antwoord niet gevonden? Wij kunnen hierbij helpen!

Neem contact met ons op

Contacteer ons en wij zullen zo spoedig contact met je opnemen.

Top