Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis! Kiyoh Klantwaardering 9.2 / 10
Niet goed, geld terug - 60 dagen bedenktijd

Reviews

9.2

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.2

Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.

In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.


Beoordeel ons op Kiyoh.nl

Klantenbeoordelingen

287 beoordelingen

A van Groenestijn
27-04-2024
9
Prima geholpen

Probleem voorgelegd, was niet in hetzelfde telefoongesprek op te lossen na twee dagen een bevredigend antwoord via de mail. Probleem heeft zich daarna niet meer voorgedaan.

Aanbeveling: Ja

Antonio
25-04-2024
10
reactive and detailed as an Alarm System should be

Help from Support is prompt and offers different ways, including the very convenient whatsapp. Being a service for an Alarm System in your house, it is in fact crucial to have the feeling of being helped if needed. So far, so good. :-)

Aanbeveling: Ja

R. Boesten
25-04-2024
10

Systeem is makkelijk te installeren. De 20 minuten zijn alleen een beetje optimistisch indien je alles netjes wilt installeren en afwerken. In het begin verbindings- issues gehad met een van de raam/deur contacten, hetgeen meteen opgelost werd door Smart Alarm. Tot op heden uiterst tevreden. Zou het systeem iedereen aanbevelen.

Aanbeveling: Ja

Vincent
25-04-2024
8

Fantastisch alarmsysteem, eerlijk is eerlijk maar om 5 sterren van mij te krijgen moet de beloofde klikaanklikuit koppeling toch snel gerealiseerd worden. Vreemd ook dat ik de pagina mbt de klikaanklikuit koppeling ook niet meer kan terugvinden. Graag een reactie SmartAlarm !

Aanbeveling: Ja

erik van de ruit
24-04-2024
10

Hebben het alarm nu 3 maanden werkend. Installatie is erg eenvoudig en snel gebeurd. Hadden een probleem met een bepaalde melding als we het alarm uitschakelde, is erg professioneel remote opgelost door een technicus. Systeem is zeker een aanrader en de prijs - kwaliteitverhouding is zeker een 8. Ook de ad-hoc doorschakeling naar een alarmcentrale, zonder een jaarlijks contract, geeft een fijn gevoel.

Aanbeveling: Ja

Patrick
24-04-2024
8

Eind vorig jaar Smartalarm aangeschaft met name voor een veilig gevoel voor het gezin. Voordelen van dit systeem zijn groot ten opzichte van concurrenten. relatief lage aanschaf en beperkte abonnementskosten per maand. Bij het afleveren van het pakket kwam de verkoper (Jelle) zelfs helpen met de installatie. SMS service is zeer handig en wij (volwassenen en kinderen) (de)activeren het systeem uitsluitend via de app op de mobiel (zeer handig). Top! 1 kanttekening: internet moet wel blijven werken.

Aanbeveling: Ja

Ashwan
24-04-2024
9
zeer goede ervaring

Betrouwbaar systeem. Degelijk materiaal. Zeer makkelijk te installeren. De helpdesk maar 1 keer aan de lijn gehad ;> zijn zeer geduldig en ervaren, probleem was ook opgelost. Aansluiting en koppeling bij Trigion ook zeer simpel en uiteraard zeker aan te raden.

Aanbeveling: Ja

Ton
24-04-2024
7
Goed

Jammer dat er bij problemen direct er een prijskaartje aan hangt. Service.

Aanbeveling: Ja

Ron
23-04-2024
8
Mijn ervaring met het aangeschafte en uitgebreide SmartAlarm

Het basissyteem dat we hebben gekocht was prima in orde en makkelijk te installeren. Alle sensoren die in de set zaten waren zo geïnstalleerd. Naderhand hebben we nog wat sensoren erbij gekocht, waarbij we ook wat korting hebben ontvangen. De levering was snel en zonder verzendkosten. Ook die extra items waren soepel te koppelen. Montage zelf gedaan, echter vond ik het dubbelzijdige plakband niet van goede kwaliteit. Heb zelf een rolletje gehaald van 3M. Verbeterpunt voor smartalarm vind ik. Alarmering test ik af en toe en werkt goed. Mijn vrouw en ik krijgen ren sms en de buren ontvangen een whats@pp. Tot op heden geen klachten en vind het een fijn systeem.

Aanbeveling: Ja

dimitry
23-04-2024
8

Het systeem is een goed systeem prijs/kwaliteit. Laat zich eenvoudig installeren. De camera\'s kreeg ik niet vlot werkzaam in de app en via de beheersite, dus deze heb ik laten vallen. (Ook de ondersteuning viel mij hier een beetje tegen). SMS werkt snel en goed, alleen jammer dat ik mijn buren met enkel een vaste nummer niet kan laten verwittigen!!! De meeste andere systemen laten dit wel toe. Deze aanvulling en een verbetering van camera-support zou voor mij dit systeem perfect maken.

Aanbeveling: Ja

Ronald
22-04-2024
10

Prima alarmsysteem voor een redelijke prijs, alleen de extra losse onderdelen die te koop zijn, vind ik aan de dure kant, zeker de camera\'s. Iedereen kan dit systeem zelf installeren omdat dit erg eenvoudig is.

Aanbeveling: Ja

Remco
22-04-2024
7
Systeem tot nu toe goed, installatie en bereik servicedesk rommelig

Systeem is makkelijk zelf te installeren. Er is duidelijke documentatie. SmartAlarm denkt goed mee over waar wat moet komen. Alles is via de app instelbaar, dus erg flexibel. Het systeem is ook makkelijk uitbreidbaar. De installatie heb ik afgezegd omdat het bedrijf dat de installatie zou doen mij 14 keer gemaild had met allerlei vragen en niet goed op de hoogte was van wat er geïnstalleerd moest worden. Daarnaast werd mij een NVR verkocht terwijl het mogelijk is om beelden in de cloud op te slaan. Dit begreep ik niet. De klantenservice van SmartAlarm heb ik niet kunnen bereiken. Ik ben tijdens openingstijden doorgeschakeld naar de meldkamer en een tweede keer naar de voicemail van een medewerker.

Aanbeveling: Ja

Jolanda Deutz
22-04-2024
10

XXL pakket besteld, mooie aanbieding voor de inhoudt van het pakket, deze volgende dag binnen gekregen. installeren duurde iets langer dan 20 minuten maar als je het goed wilt doen duurt alles langer ;) met de smartmessages even zitten rommelen en daarna Olisto aan gezet, had daar nog een paar vragen over die werden perfect beantwoord.

Aanbeveling: Ja

Herman Philips
21-04-2024
10

Ik ben de hulpdienst van SmartAlarm erg dankbaar voor het geduld en de vakkundigheid die ze mij hebben geboden, zelfs na drie keer bellen was het geen probleem voor de medewerker om mij door het netwerk heen te loodsen om de smartcam te installeren. Ik heb dit nog nooit meegemaakt zo\'n goede service, grootte klasse. En alle lof voor de medewerker Michael van de Reep. Verder kan ik melde dat wij veel plezier en vertrouwen beleven aan dit Alarmsysteem. Gisteren dan ook maar online een rookmelder gekocht bij SmartAlarm eens kijken of deze kant van SmartAlarm ook zo soepel verloopt heb er alle vertrouwen in. Nogmaals mijn enorme waardering voor deze medewerkers van SmartAalarm. Herman Philips Rotterdam

Aanbeveling: Ja

Erwin Visser
21-04-2024
10

Na het zien van een aanbieding van de smartalarm, ben ik overgestapt van mijn huidig huis en tuin alarm naar smartalarm. En dat deed ik omdat dit werkt via internet en dus overal voor mij toegangkelijk is. Als nu het alarm afgaat kan ik meteen reageren en actie ondernemen. Het programmeren van de losse units was met de video uitleg een eitje. Dus een top alarm.

Aanbeveling: Ja

Sylvia
20-04-2024
7
Ja wat moet ik zeggen

De 2,mannen keurig optijd, Zijn allebei een volle dag ermee bezig geweest en dus werd aandacht aan besteed. Alles werd netjes opgeruimd en schoongemaakt. Enigste minpunt vond ik dat 1 man de andere man echt constant afkraakte.. Ik als zelfstandig ondernemer doe je dit niet bij de klanten, maar na het werk. Wij zijn zeer tevreden maar we moeten nog wachten op 1 app. Fam wonende in Nieuwegein.

Aanbeveling: Ja

Menno Jongerius
20-04-2024
10

Werkt echt heel goed en de service is super. Pas geleden een probleem met het basisstation omdat we in verband met werkzaamheden het een paar keer van het netwerk moesten afhalen. Na telefonisch contact snel geholpen om alles te resetten en opnieuw in te richten en nu draait alles weer als een zonnetje.

Aanbeveling: Ja

G. Kusters
20-04-2024
8

Sinds kort ben ik eigenaar van het SmartAlarm systeem. De installatie verliep erg vlot en binnen no-time was mijn alarm geactiveerd. Later nog 2 deursensors erbij gekocht en ook deze waren binnen no-time geinstalleerd. De app werkt prima, enige nadeel is dat hij niet automatisch refresht, waardoor je soms een oude status ziet (App geeft aan dat alarm uit staat terwijl het aan staat). Ander nadeel vind ik dat als de stroom of internet uitvalt, het alarm niet altijd snel de verbinding automatisch herstelt. Dat is erg lastig als je op vakantie bent. Ik had wat administratieve vragen en daar hebben ze me snel mee geholpen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met dit systeem en zal het zeker aan anderen aanbevelen!

Aanbeveling: Ja

Abel
20-04-2024
9
Smartalarm, betrouwbare goede service

Al sinds een aantal jaren klant van Smartalarm. in het begin klein begonnen en nu een serieus systeem met meerdere camera's, deur/raam contacten, rookmelders, CO2 melder en bewegingsmelders. Bovenop het systeem heb ik ook nog een abonnement bij de meldkamer. Na een tijdje een wat mindere service te hebben gehad is het bedrijf weer helemaal terug. Service weer dik in orde, scherpe prijzen, mooie aanbiedingen en een goed up-to-date product met aansluiting bij bijvoorbeeld Homey, Google en WhatsApp. Een echte aanrader voor iedereen. Weinig vergelijkingsmateriaal maar als ik wel eens naar het alarm systeem bij vrienden of familie kijk steekt dit systeem er met kop en schouder bovenuit.

Aanbeveling: Ja

Stef
19-04-2024
10
Zeer uitgebreid en makkelijke interface!

Als enthousiaste gebruiker met veel kennis van het systeem, zeer makkelijk in gebruik, en veel mogelijkheden. Systeem is helemaal naar eigen wens in te stellen en samen te stellen. Zelf maak ik gebruik van het Nuki Slimme slot en ook deze koppeling is fantastisch. Meldkamer is zeer snel. Service vanuit SmartAlarm staat hoog! Heel blij mee.

Aanbeveling: Ja

Top