Reviews
Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.
In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.
Beoordeel ons op Kiyoh.nl
Klantenbeoordelingen
287 beoordelingenAntonio
07-12-2023reactive and detailed as an Alarm System should be
Help from Support is prompt and offers different ways, including the very convenient whatsapp. Being a service for an Alarm System in your house, it is in fact crucial to have the feeling of being helped if needed. So far, so good. :-)
robert
06-12-2023dit alarmsysteem op een zaterdag avond bestelt en een paar dagen later al in huis ik was wel even iets langer bezig dan 20 minuten me beweging melders en de deurraamkontakten daar ging het even niet goed mee maar dat is in orde alleen de bedieningspaneel nog even daarbij word je zeer vriendelijk en goed geholpen omdat ik het alarm een paar keer getest heb de meldkamer neemt snel contact met je op kort om wij zijn zeer tevreden met het alarm systeem
Ernst Bakker
06-12-2023Smartalarm is een zeer betrouwbaar en makkelijk te bedienen alarmsysteem. Installatie, waar ik altijd erg tegen op zag, was zeer goed te doen. Kom je er even niet helemaal uit dan zijn er zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers van de helpdesk die je met raad en daad te hulp schieten.
Frederik
06-12-2023XXl pakket gekocht, aansluiten ging goed met de filmpjes, push berichten werken goed, tot nu toe niks te klagen
Ab
06-12-2023Goede service, wel wat discussie
Uiteindelijk goede service ook al werd ik niet gelijk geholpen. De situatie was niet gelijk duidelijk.
JAE Geelen
05-12-2023In het begin wat verbindingsproblemen met de deurcontacten met de centrale in huis,deze zijn snel opgepakt en opgelost door smartalarm. Nu werkt het systeem zeer goed. erg tevreden. ben zeer tevreden over de helpdesk, mensen met kennis van het systeem.
Rob
04-12-2023Zeer tevreden. Makkelijk te installeren. Push berichten wilde eerst niet werken, maar snelle hulp van de helpdesk bracht uitkomst. 4 sterren omdat er nog wel kleine dingen beter kunnen. Bv bij smartmassage kunnen kiezen per soort bericht tussen mail of pushbericht, of bij de sensoren kunnen aangeven of ze bij alarm uit toch een signaal geven zodat je wanneer je op zolder bent weet dat iemand de schuipui open doet. Meer wensen dan klachten :-) Tevreden. Rob
Hans
04-12-2023Levering prima. Installatie is goed verlopen met behulp van de beschrijving en filmpjes.
T.
04-12-2023Prima advies
Aandacht voor probleem, mede opgelost en goed advies wat werkt
Patrick
04-12-2023Heel mooi systeem en werkt perfect. Had 8 bewegingsmelders, 4 deurcontacten, 2 camera\' s en een versterker nodig, dus vooraleer de aankoop 2x rechtstreeks naar de helpdesk gebeld voor verscheidene info. Wou ook weten of alle apparatuur in Belgie zou werken. Helpdesk onmiddellijk bereikbaar zonder wachttijd, en heel goede en deskundige uitleg gekregen. Toen wist ik al dat de helpdesk een grote meerwaarde had dan bij sommige concurrenten die ik ook had gebeld voor info. Installatie is heel eenvoudig, enkel de camera\'s wat problemen gehad, maar dit was niet aan smartalarm gelegen. Heel goed geholpen geweest door de medewerkers via teamviewer. Verder had ik graag enkele persoonlijke aanpassingen aan de apparatuur, die niet standaard zijn, en werd door het smartalarm team naar een oplossing gekeken en aangepast. Vermeldenswaardig vind ik ook voor de Belgische klanten, dat op de cameras de poort kan worden aangepast. Dit deed smartalarm op voorhand. Dus voor degene die zich zorgen maken betr. de niet al te makkelijke Telenet internet provider, die alle poorten beneden 1024 blokkeert geen enkel probleem met smartalarm. Conclusie: Complete systeem werkt feilloos, incl. de camera’s. Verscheidene malen helpdesk gebeld voor specifieke niet standaard zaken en steeds heel vriendelijk en behulpzaam geholpen geweest en geen lange wachttijden of achtergrondmuziek :-) Bedankt aan het hele smartalarm team. Het is duidelijk dat alle medewerkers met hart en ziel hun job doen om de klanten te helpen. Echt een aanrader !
Cosmas
03-12-2023Adequaat geholpen
De standaard handleidingen mogen best wat uitgebreider. Met name het selecteren van opties is te beknopt om ook problemen daarmee te verhelpen
Miriam
03-12-2023Prima service. Prima product!
Prima product, gemakkelijk in gebruik en goed geholpen. Ook de installatie was prima. Dank aan Stef van WilkBusiness.
Evelyn Logger
03-12-2023Heel eenvoudig zelf te installeren
De keuze gemaakt tussen SmartAlarm en Woonveillig. Over het geheel kwam ik net wat goedkoper uit hier en de ervaring is goed. Heel eenvoudig zelf te installeren, maar binnen een half uur is wel teveel van het goede. Meldingen komen goed en snel binnen.
Hans Houweling
02-12-2023Een prima werkend systeem. Wij voelen ons nu veilig \'thuis\'. Moet er toch niet aan denken om een inbreker naast mijn bed te hebben midden in de nacht. Het systeem werkt perfect en via internet goed te bedienen.
dimitry
02-12-2023Het systeem is een goed systeem prijs/kwaliteit. Laat zich eenvoudig installeren. De camera\'s kreeg ik niet vlot werkzaam in de app en via de beheersite, dus deze heb ik laten vallen. (Ook de ondersteuning viel mij hier een beetje tegen). SMS werkt snel en goed, alleen jammer dat ik mijn buren met enkel een vaste nummer niet kan laten verwittigen!!! De meeste andere systemen laten dit wel toe. Deze aanvulling en een verbetering van camera-support zou voor mij dit systeem perfect maken.
Howard
01-12-2023Heel aardige monteur die pas wegging toen alles het deed.
Mooi systeem, makkelijk in het gebruik. Voor de aansluiting van de camera heb je wel een monteur nodig.
D.Beer
01-12-2023Heb inmiddels het systeem 3 weken En heb dit nog nooit mee gemaakt, de service en de hulp die je krijgt bij het installeren en probleempjes die je tegen kan komen worden tot in de puntjes opgelost door het team het installeren van de camera zag ik heel erg tegen op en werd door jordy op afstand fantastisch afgehandeld en super gedaan zonder dat ik er maar verder iets aan hoefde te doen GEWELDIG!!! maar de eer komt niet alleen hem toe het gehele team is top, julian en alle anderen etc etc Een bedrijf met oude waarden in een hypermodern jasje, hier is het geen kopen en je zoekt het maar uit, bij dit bedrijf is service geschreven in hoofdletters een voorbeeld voor velen, CHAPEAU
Ralf
30-11-2023Stabiel, nog niet perfect
We hebben het systeem al dik 5 jaar. Het draait allemaal stabiel. Servicedesk is telefonisch altijd behulpzaam. Een aantal puntjes ter verbetering zijn er wel: Enorm lange en harde pieptoon bij het uitschakelen, 's ochtends stil het huis verlaten om naar je werk te gaan is onmogelijk. Iedereen wordt wakker! Mini raam/deurmelders: erg snel lege batterijen Nieuwste deurbel functie werkt nog niet naar behoren.
R. Ferwerda
30-11-2023De klant staat voorop bij dit bedrijf, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren!
Een week voor onze vakantie is er bij ons helaas een poging tot inbraak gedaan. Toen hebben we besloten een alarm aan te schaffen. Na online zoeken zag ik de bomen door het bos niet meer. Toen kwam ik hier uit op de site van smartalarm. Ik kreeg contact met Matthijs, de ( kennelijke) beveiligingsexpert. na aangehoord te hebben wat er bij ons gebeurd is vroeg matthijs of ik een plattegrond ( een schets was voldoende) van mijn huis kon sturen, dan zou hij daar persoonlijk een plan op intekenen hoe ik het huis het beste kon beveiligen. Binnen 30 minuten na het toesturen had ik al een antwoord met een advies daarin. Na het advies samen met mijn vrouw te hebben bekeken hadden we nog enkele vragen, ik belde op en matthijs stond mij direct weer te woord. Tien minuten na het gesprek kregen we een mooie offerte met korting in onze mail! De dag dat we het pakket binnen kregen belde matthijs ons op om te vragen of alles duidelijk was ( dit is pas service!!!) Ik twijfelde wel nog over een paar zaken en heb samen met hem de installatie door gelopen , en sinds dien werkt het systeem probleemloos. De klant staat voorop bij dit bedrijf, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren!
Simon
30-11-2023Ik zat te twijfelen om het alarmsysteem aan te schaffen. Toch maar gedaan. Wat bleek, een hele nieuwe stijl was uitgerold met allemaal nieuwe functies, het ziet er top uit. Elke week zijn er ook wel weer functies bijgekomen of foutjes opgelost, ze zijn hard aan het werk daar.