Reviews
Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.
In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.
Beoordeel ons op Kiyoh.nl
Klantenbeoordelingen
290 beoordelingenRemco
30-06-2025Systeem tot nu toe goed, installatie en bereik servicedesk rommelig
Systeem is makkelijk zelf te installeren. Er is duidelijke documentatie. SmartAlarm denkt goed mee over waar wat moet komen. Alles is via de app instelbaar, dus erg flexibel. Het systeem is ook makkelijk uitbreidbaar. De installatie heb ik afgezegd omdat het bedrijf dat de installatie zou doen mij 14 keer gemaild had met allerlei vragen en niet goed op de hoogte was van wat er geïnstalleerd moest worden. Daarnaast werd mij een NVR verkocht terwijl het mogelijk is om beelden in de cloud op te slaan. Dit begreep ik niet. De klantenservice van SmartAlarm heb ik niet kunnen bereiken. Ik ben tijdens openingstijden doorgeschakeld naar de meldkamer en een tweede keer naar de voicemail van een medewerker.
Harry
29-06-2025Heb dit systeem nu een paar maanden. Installatie was simpel en snel. Zou een extra ster hebben gegeven als ik per melder zou kunnen aangeven of er een inlooptijd voor het alarm zou zijn. Waarom zou er een inlooptijd zijn als ik niet via de juiste weg naar binnen kom?
Stephanie
27-06-2025Netjes geholpen
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en er werd vanuit de medewerker goed meegedacht en informatie gegeven
Piet
27-06-2025Probleemloos en handig systeem
Installatie is uitgevoerd conform afspraken en door een aankomend monteur onder begeleiding van een zeer ervaren monteur.
Andreas
27-06-2025Klantvriendelijke en deskundige technische support
Contact met Smartalarm betrof een storing van de camera. Snelle reactie van Viresh Mohunlol en een aantal tips gekregen om de camera zelf te testen. Toen het nog niet lukte was er een afspraak gemaakt om een online Teamviewer sessie te doen. Viresh was stip op tijd en na enkele minuten was het probleem opgelost. Chapeau !!
Henk
26-06-2025Smartalarm nu sinds 3 maanden in gebruik en het systeem bevalt uitstekend. Eenvoudige installatie van de sensoren via youtube filmpjes en handleiding. Bij het afgaan van het alarm was het geluidsniveau wat aan de zachte kant. Na contact met de uiterst behulpzame helpdesk van smartalarm is dit verholpen middels een extra losse sirene. Deze is uit service kosteloos geleverd waarna alles helemaal naar wens is. Zeker een aanrader dit draadloze alarmsysteem.
Evelyn Logger
25-06-2025Heel eenvoudig zelf te installeren
De keuze gemaakt tussen SmartAlarm en Woonveillig. Over het geheel kwam ik net wat goedkoper uit hier en de ervaring is goed. Heel eenvoudig zelf te installeren, maar binnen een half uur is wel teveel van het goede. Meldingen komen goed en snel binnen.
H. van Osch
25-06-2025Ik heb het het smartalarm systeem nu al sinds september in huis en ben nog steeds heel erg tevreden. Makkelijk aan te sluiten en simpel online te bedienen. Van tevoren had ik verwacht moeite te hebben met alle instellingen. Gelukkig is het allemaal duidelijk en logisch in elkaar gezet en wordt het ondersteund door installatiefilmpjes. Ons oude systeem gebruikte wij uiteindelijk alleen maar voor vakanties. In en uitschakelen met die pincodes gingen wij liever uit de weg. Nu gebruiken we het systeem elke nacht en als wij niet thuis zijn. Door het bedienen op de smartphone kan ik het systeem gemakkelijk inschakelen terwijl ik van de voordeur naar de auto loop. Gemak dient de mens!
Paul de Bruin
25-06-2025Ik heb dit alarmsysteem al een aantal weken en moet zeggen dat het mij bevalt! Het zelf kunnen instellen van het alarm is ideaal. Ik krijg een melding op mijn telefoon wanneer iemand thuis is. Zo ben ik altijd op de hoogte wanneer er iemand thuis komt. Bovendien is het draadloos en heel gemakkelijk te bedienen. Al met al een heerlijk systeem!
Joan
24-06-2025Praktisch alarmsysteem dat heel eenvoudig te bedienen is via app. Ook de sleutelhanger met bedieningsknoppen en paniekknop ( veilig gevoel) is een aanwinst. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Onze nieuwe kat veroorzaakt nog wat problemen met de melders in de woonkamer, maar dit wordt door de deskundige mensen van smart alarm ongetwijfeld opgelost. Dan is wat ons betreft die laatste ster ook binnen!
D.Beer
24-06-2025Vervolg op mijn review van 19 augustus SERVICE ik schrijf dit zeer bewust net hoofdletters en ik zal uitleggen waarom, zoals ik al beschreef heb ik sinds juli het Smartalarm systeem, inclusief camera etc het instellen zoals ik al beschreef was super, de hulp op afstand was 100% ik had er geen omkijken naar ik ontdekte pas geleden dat mijn magneet contacten aan voordeur en achterzijde, niet altijd het juiste signaal door gaven, dus gebeld met Smartalarm Marc heeft alles onderzocht getest op afstand en een oplossing aangedragen in andere contacten, toen dit ook niet bleek te helpen weer een andere oplossing samen gezicht door Julian en Marc ( Dynamisch Duo) en het systeem werkt weer optimaal, dit moderne bedrijf werkt echt nog volgens oeroude begrippen 1.SERVICE 2.Een afspraak is ook een echte afspraak. 3. Wat ze zeggen , komen ze ook na. 4. Ze zeggen we bellen u terug, dan bellen ze ook terug 5 . Als ze zeggen geen zorg wij lossen het voor u op, dan LOSSEN ZE HET OOK ECHT OP ‼️ Nogmaals alle credits voor dit bedrijf, ik ben onder de indruk voor mij geen ander beveiligings bedrijf meer
abal
24-06-2025Wij zijn nog al veel uit huis ook mede omdat een dochter van ons in het buitenland woonde. We hebben fantastisch buren die als wij weg zijn op ons huis passen. Maar wij vonden de belasting van de buren te groot worden en hebben besloten om Smart Alarm aan te schaffen. De buren hebben nu een afstandsbedieningen en hoeven niet meer dagelijks te kijken of de zaak in orde is. Het werkt prima en wij voelen ons minder belast naar de buren toe als we weer weg gaan. De service van Smart Alarm krijgt van ons een 10. Zelfs als het ongemak, b.v. de bestelling niet op tijd konden afleveren waarvan de oorzaak bij derde ligt, komen zij met een acceptabel voorstel/oplossing en verschuilen zich niet achter derde. Een ander voorbeeld mijn bewegingsmelder was van de muur uit elkaar gevallen de volgende dag had ik al een nieuwe en kon de gevallen bewegingsmelder terug sturen. Dan nog het gemaakt van de bediening, via smartfoon en internet altijd inzicht in de stand van zaken. Ook te zien als er storing is. Alle handelingen en meldingen zijn op afstand in te zien en te bedienen waar ook in de wereld. Wij gaan met nog meer plezier weg wetend dat als er iets mis is in ons huis wij daar direct van op de hoogte worden gesteld en de buren niet onnodig hoeven te belasten met het toezicht op onze woning. Van harte aanbevolen. A.Bal
Mats Zomerdijk
24-06-2025Goedemiddag, Vorige week maandag het systeem bestelt omstreeks 15.50 uur, en het werd toch nog de volgende dag geleverd! Het installeren ging allemaal goed, ik zat te twijfelen over hoe de bewegingsmelders opgehangen moesten worden en heb daarvoor even gebeld met de klantenservice. Vrijwel direct werd de telefoon opgenomen en heeft een van de medewerkers mij in alle rust allerlei tips gegeven over de bewegingsmelder en het systeem. Nadat ik alles had opgehangen het systeem getest, alles leekt het te doen behalve mijn magneetcontact van de voordeur. Deze gaf geen alarmmelding door, dus deze was naar mijn idee stuk, wel erg zonde voor een systeem van ruim twee honderd euro. Wederom gebeld met de klantenservice, en samen zijn we erachter gekomen dat ik de magneet niet bij de pijl had gehangen maar aan de verkeerde kant haha. Dat was dus ook zo weer opgelost. Vervolgens heb ik bij mijn vrouw op haar telefoon ingesteld dat zij ook alle berichten binnen zou krijgen. Dat werkte ook in een keer goed. De volgende dag was mijn vrouw vergeten dat het alarm aanstond en is ze na het boodschappen doen gewoon in een keer naar binnen gelopen. Als resultaat ging het alarm af, mijn vrouw was erg geschrokken en de buren kwamen ook direct kijken, over volume niets te klagen. Ook hadden wij gekozen voor de gratis actie van de meldkamer en deze belde ook zeer snel op om te vragen of alles in orde was. Met vriendelijke groet, Mats Zomerdijk
Naomi
23-06-2025Sinds vorig jaar alarmsysteem van SmartAlarm. Het installeren was, na even zoeken, heel eenvoudig. Zojuist nog contact gehad omdat de pushberichten SmartMessages niet werkten. Jackie heeft mij super geholpen! Het was een flinke puzzel, maar hij heeft net zo lang geprobeerd tot het probleem was verholpen. Klasse!!!
baco-boy
23-06-2025Mannen, Excuus dat ik zo afwezig was door m\'n werk omstandigheden en ook weer moest rennen aan het einde, gaan we goed maken. Maar heel mooi dat we hebben getekend :) Laters, Baco Boy
Stijn Klaassen
23-06-2025Prima systeem, super klantenservice! Heeft hier en daar nog wat bugs, zo kan ik bijvoorbeeld niet een account hebben op het systeem bij ons thuis én op die van familie tegelijk, dan moet ik een ander e-mail adres gebruiken. Verder krijg ik geen push-notificaties. Voor de rest werkt het systeem prima, wel jammer dat de accessoires los zo duur zijn.
dennis
22-06-2025goed werkend product, makkelijke installatie en vriendelijke medewerkers. tot nu toe zeer tevreden met dit systeem
hayden
22-06-2025Wij zijn erg tevreden met smart alarm. Na een inbraak bij ons op kantoor hebben wij smart alarm geïnstalleerd vanwege de scherpe prijs, eenvoudig ontwerp en nette iPhone app. Ik had het systeem zelf geïnstalleerd maar wist toen niet zeker of hij het goed deed en smart alarm heeft een monteur gestuurd om alles te controleren. Heel vriendelijk en professionele dienst.
L Taal
22-06-2025Even een update van mijn eerdere review (zie hieronder). Gister contact gehad met smartalarm (Frank) had ik aan de lijn en die heeft mij perfect en zeer professioneel geholpen nam ook ruim de tijd voor mij. en alles werkt super Frank heeft alle instellingen nagelopen en alles vanaf afstand ingesteld. na mijn eerdere Review moet ik dit keer zeggen dat alles zeer netjes is aangepakt.
Anand
22-06-2025Door de buitengewoon goede service heb ik een gerust gevoel met mijn nieuwe alarmsysteem!
Hoewel ik het alarmsysteem geheel online kon bestellen, besloot ik toch even om te bellen om een gevoel te krijgen met de mensen van Smartalarm. Ik ben toen heel vriendelijk geholpen en er werd ook goed meegedacht met mijn situatie. Bij het aansluiten kreeg ik de basiscentrale niet online. Heb toen met whatsapp een bericht gestuurd en ben toen snel en vriendelijk geholpen.