Reviews
Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.
In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.
Beoordeel ons op Kiyoh.nl
Klantenbeoordelingen
292 beoordelingenPatrick
15-10-2025Prima levering, product en dienstverlening. Instellen camera was wat lastig, maar uiteindelijk allemaal goed gelukt.
gertjan
14-10-2025Top systeem en.. Top hulp bij problemen. Inloggen door de helpdeskmedewerker op afstand en probleem opgelost. Betaalbaar en redelijke maandelijkse kosten, ook bij aanmelding bij meldkamer en toevoeging van camera's . Ben benieuwd naar nieuwe toevoegingen in de toekomst aan het systeem om mijn huis verder te digitaliseren.
Jaap
14-10-2025Recent heb ik wat problemen gehad met mijn camera, waarna ik contact met SmartAlarm heb opgenomen, ze mij vroegen een review te schrijven. Ik heb Smartalarm aangeschaft toen het bedrijf volgens mij net begon (2013). Ik heb systeem inmiddels dus al vijf jaar en ik denk dat ik wel goed kan zeggen wat de voor en nadelen zijn van het alarmsysteem. Dus let op :-) Laat ik beginnen met de voordelen: Het systeem werkt altijd, ik heb nog nooit een storing gehad, alleen af en toe moet er een batterijtje vervangen worden. De applicatie is echt heel handig, ik had zelf verwacht dat ik vaak de afstandsbediening en het bedieningspaneel zou gebruiken maar ik gebruik eigenlijk altijd de app. Het systeem geeft me echt het gevoel dat ik goed ben beveiligd en ik merk dat ik het letterlijk elke dag gebruik. Wat ik door de jaren heen ook prettig vind is de meldkamer die je zonder extra kosten aan kan zetten als je op vakantie bent, dit is wat mij betreft wel een groot voordeel, in plaats van een heel jaar betalen voor iets wat je alleen gebruikt als je niet thuis slaapt. Wanneer ik op vakantie ben vind ik het prettig dat ik in de notificaties kan zien dat mijn buren mijn katten eten hebben gegeven dit klinkt misschien een beetje stom maar zo kan ik zonder de agent te spelen naar de buren toch kijken of ze het gedaan hebben. Ik merk dat ik de camera's gebruik wanneer ik niet thuis ben om dan te controleren of alles in orde is, wanneer ik thuis ben ik gebruik ik deze bijna niet, ik heb twee camera's gekocht, achteraf gezien was misschien een camera wel genoeg. De keren dat ik naar het kantoor van SmartAlarm heb gebeld ben ik altijd heel erg goed en snel geholpen. Dan de nadelen: Het is niet het goedkoopste systeem op de markt, ik heb daar echter bewust voor gekozen, duurkoop is wat mij betreft goedkoop. Het proces van het aansluiten van de camera kwam ik zelf niet uit, maar was na een belletje snel opgelost. De batterij van de deurmagneet bij mijn voordeur moet ik elke anderhalfjaar vervangen, mij is verteld dat het komt omdat deze deur dagelijks meerdere malen gebruikt wordt, dat is wel anders dan de vier jaar die op de site staat, voor de overige sensors klopt dit overigens wel. Voor mij winnen de voordelen het absoluut van de nadelen, dus wat mij betreft is dit systeem een absolute aanrader. Inmiddels hebben meerdere familitieleden het op mijn aanraden aangeschaft en zijn ook zeer tevreden. Doe er je voordeel mee, want ik heb smartalarm echt klokje rond gereden.
Harry
12-10-2025Heb dit systeem nu een paar maanden. Installatie was simpel en snel. Zou een extra ster hebben gegeven als ik per melder zou kunnen aangeven of er een inlooptijd voor het alarm zou zijn. Waarom zou er een inlooptijd zijn als ik niet via de juiste weg naar binnen kom?
Ronald
12-10-2025Prima alarmsysteem voor een redelijke prijs, alleen de extra losse onderdelen die te koop zijn, vind ik aan de dure kant, zeker de camera\'s. Iedereen kan dit systeem zelf installeren omdat dit erg eenvoudig is.
L Taal
12-10-2025Even een update van mijn eerdere review (zie hieronder). Gister contact gehad met smartalarm (Frank) had ik aan de lijn en die heeft mij perfect en zeer professioneel geholpen nam ook ruim de tijd voor mij. en alles werkt super Frank heeft alle instellingen nagelopen en alles vanaf afstand ingesteld. na mijn eerdere Review moet ik dit keer zeggen dat alles zeer netjes is aangepakt.
René van der Zanden
11-10-2025Vriendelijke mensen met voldoende kennis
SmartAlarm neemt de tijd en legt goed uit over hun nieuwe systeem. Ze hebben de goeie ervaring in huis waardoor ze goed weten mensen te adviseren. Echt top!
Vinc
11-10-2025Good system. Difficult installation.
The central unit had a defect. I received another charger but still not working: at my own expenses I booked the technician who finally replaced it with a good one. All the accessories have problems with pairing: I had to call the back office to re-map each and every one...until I was done with it and I booked the technician (140 euro...not cheap)! I chose the system for price and Trigion. The rest has to improve.
Edwin
11-10-2025Een geweldig gebruiksvriendelijk alarmsysteem met een fijne app — Smartalarm geeft een veilig gevoel
Sinds twee weken het nieuwe Smartalarm-systeem geïnstalleerd en ik ben zeer tevreden. Alles is online gekoppeld aan de meldkamer van Trigion en het systeem is eenvoudig te bedienen via de gebruiksvriendelijke app.
Ad Hoeflak
11-10-2025Heel erg tevreden zeer goede professionele hulp bij het instaleren gehad door de technische dienst bij het oplossen van een probleen makkelijk in het gebruik zeker aan te raden.
Mevrouw L.J.H. Khalife-Zimmermann
10-10-2025vriendelijk. duidelijk
de hulp was vriendelijk en duidelijk. al met al zijn we weer goed geholpen en er blij mee.
Guus
10-10-2025Sinds januari SmartAlarm geïnstalleerd. Het systeem is betrouwbaar en eenvoudig in het gebruik.
F. Van Heusden
10-10-2025Een uitstekend werkend systeem. Een vriend van mij had het systeem aangeschaft en was zo enthousiast erover dat hij mij ook wist te overtuigen en ik het ook heb aangeschaft. Zeer eenvoudig te bedienen via afstandsbediening, bedieningspaneel of app. Kortom een aanrader!!!
Jos schouten
09-10-2025Heel goed systeem
Heel degelijk systeem, heb het 2 maanden doet alles perfect. De mensen achter het systeem zijn gemotiveerd en zijn open voor evt verbeteringen. De app werkt ook uitstekend. Ik heb het systeem in combinatie met homey... Helemaal top.
Nic
09-10-2025Ik had gisteren problemen met installeren van de HD camera. Uiteindelijk contact opgenomen met smartalarm ben gelijk geweldig geholpen :) Mij dank is zeer groot en wij willen alle geduldige medewerkers bedanken voor deze super service toppie
Antoine Jordans
08-10-2025Systeem eenvoudig te installeren. Klantensevice goed zelfs als ik een eigen Foscam camera koop helpen ze mij die aan te sluiten op Smartalarm. Tot nu toe zeer tevreden.
Hans Brölmann
08-10-2025Uitstekend alarm maar mis flitslamp voor buiten
Heb het alarm al jaren in gebruik en fantastisch systeem! Alarm laat zich heel makkelijk installeren. Censoren laten zich super eenvoudig koppelen aan basis alarm. Wat echt gemis is het ontbreken van een buiten flits lamp. Sirene met flitslamp is er wel maar de sirenes zijn in nagenoeg alle gemeentes verboden om buiten af te laten gaan.
Pieter Verlinde
08-10-2025Zeker aan te bevelen
Ben er dik tevreden mee. Goede service en vriendelijkheid. Als er iets is kan ik altijd op mijn vertegenwoordiger terugvallen. En geef mij in deze tijd een gevoel van veiligheid. Dank hiervoor.
Peter van Keulen
08-10-2025Sinds 3 maanden hebben wij Smartalarm in gebruik. Het systeem in 1.5 uur volledig geïnstalleerd! Zowel 's nachts als wanneer we weg zijn is het systeem ingeschakeld. Dit geeft een veilig gevoel. Vragen tijdens de installatie werden snel beantwoord door de helpdesk. Systeem werkt 100%, zonder problemen, ook in combinatie met iPad of laptop. Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een betrouwbaar alarm systeem!
E.Wildeman
08-10-2025Bestelling en bezorging super snel. Echter niet in 20 minuten geïnstalleerd zoals in handleiding vermeld staat. Vind handleiding niet duidelijk, geen stappenplan (eerst activeren of eerst ophangen ed.?). ik mis op sommige pagina's de pdf voor handleiding en instructiefilmpjes. Telefonisch contact (op zondag) omdat het bedieningspaneel niet gevonden wordt bij toevoegen, lang in de wacht, extern bureau, "ik kan een terugbelnotitie maken". U wordt maandag teruggebeld.... En waar ik dan absoluut niet tegen kan is de vraag: heeft u de handleiding doorgenomen.......