Reviews
Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.
In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.
Beoordeel ons op Kiyoh.nl
Klantenbeoordelingen
294 beoordelingenEdwin
03-06-2026Prima systeem en perfecte service. Alleen jammer dat het systeem zonder abonnement niet meer kan worden geherconfigureerd.
Jennifer
02-06-2026Fijn systeem met goede service
Een fijn, makkelijk werkend systeem. Goed advies en duidelijke uitleg. Ook bij vragen wordt snel gehandeld.
Kees
01-06-2026Bestelde 15.30 het alarmsysteem, had het de volgende dag nog binnen. installatie zo gepiept, werkt allemaal super. Olisto was even lastig om te koppelen maar via chat perfecte hulp.
Philippe
01-06-2026goed
in het begin wat problemen gehad, na telefonisch contact zijn we er samen door geloodst zodat het alarmsysteem prima werkte !
Nel en Jos
01-06-2026Hebben tot nu toe goede ervaring. Nog niet volledig gebruikt, maar dat gaat binnenkort plaats vinden, Hebben ook onze buren over SmartAlarm geinformeerd
Agnes Niewöhner
01-06-2026Niet goed
Heb nu al meerdere malen gemaild dat het bedieningspaneel paneel niet goed is en dat het piepende geluid steeds sneller gaat en uiteindelijk gaat het alarm af. Jullie blijven volhouden dat dat de uitlooptijd is. Dat is niet zo. Met de app is dit namelijk niet het geval.
gertjan
31-05-2026Top systeem en.. Top hulp bij problemen. Inloggen door de helpdeskmedewerker op afstand en probleem opgelost. Betaalbaar en redelijke maandelijkse kosten, ook bij aanmelding bij meldkamer en toevoeging van camera's . Ben benieuwd naar nieuwe toevoegingen in de toekomst aan het systeem om mijn huis verder te digitaliseren.
Noud
31-05-2026Keurig de verbindingsproblemen opgelost
Netje na een belletje alles weer werkend
Nic
31-05-2026Ik had gisteren problemen met installeren van de HD camera. Uiteindelijk contact opgenomen met smartalarm ben gelijk geweldig geholpen :) Mij dank is zeer groot en wij willen alle geduldige medewerkers bedanken voor deze super service toppie
René
30-05-2026Ruim anderhalf jaar heb ik mijn appartement beveiligd met Smartalarm en ik ben zéér tevreden! Punten die ik belangrijk vind: ik heb geen valse alarmmeldingen gehad(!), batterijen gaan erg lang mee (nog geen batterijen hoeven te vervangen), makkelijk te bedienen, alles via Internet, makkelijk uitbreidbaar (6 bewegingsmelders, 4 deur/raam-contacten, 2 x extra sirenes), en de kosten om je installatie te koppelen aan de meldkamer van Trigion valt reuze mee. Als laatste, ik heb 1 keer contact gehad met de support afdeling van Smartalarm (dus niet veel ervaring hiermee) en ze reageren heel snel op je vragen en zijn bereid om je snel te helpen. Kudos! Ik kan Smartalarm iedereen aanraden.
Hans Huijts
29-05-2026Wederom geweldig geholpen met mijn camera's op afstand door het serviceteam, niks wachttijden en niets is te veel moeite. Hier kunnen zo veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. ik durf dit iedereen aan te raden.
Scouting Elswout
29-05-2026Allereerst hulde voor de geduldige mensen bij de klantenservice (Julian)! Verder een mooi systeem, installatie gaat makkelijk en snel. Via de website kan je nieuwe componenten snel toevoegen, dit gaat een stuk makkelijker dan bij veel concurrenten. De sensoren zijn ook beter dan soms elders te vinden, raam-/deurcontacten zijn bijvoorbeeld slim; het alarm 'weet' dus dat een deur open staat bijvoorbeeld. Zo krijg je een melding als je vertrekt, maar een raam/deur vergeet. De sirene van de (witte) centrale is luid genoeg, maar luider is altijd beter. Het buitenalarm daarentegen; als je die binnen zou hangen is een gehoorbeschadiging niet te voorkomen denk ik. Heel erg bedankt voor alles!
Stijn Klaassen
29-05-2026Update omtrent mijn eerdere review: Het probleem met de push-notificaties is verholpen door de super Klantenservice van SmartAlarm ! Deskundig, snel en persoonlijk geholpen!
Sonja
29-05-2026Snel en goed geholpen
Al jaren tevreden klant van smartalarm Bij storing goed contact en snelle actie tot herstel
Simon
28-05-2026Ik zat te twijfelen om het alarmsysteem aan te schaffen. Toch maar gedaan. Wat bleek, een hele nieuwe stijl was uitgerold met allemaal nieuwe functies, het ziet er top uit. Elke week zijn er ook wel weer functies bijgekomen of foutjes opgelost, ze zijn hard aan het werk daar.
Hans
28-05-2026Levering prima. Installatie is goed verlopen met behulp van de beschrijving en filmpjes.
Danny Wooning
28-05-2026Mijn oude alarm systeem gaf vaak valse meldingen en de app liep geregeld vast. Na lang wikken en wegen toch een alarm gekocht bij SmartAlarm en zeker geen spijt van! Doet wat het moet doen en er komen regelmatig updates met nieuwe functies
Dennis kier
27-05-2026Alarmsysteem 5 dagen geleden gekocht, de volgende dag gelijk geïnstalleerd. Had het pakket met HD camera gekozen. Het installeren ging allemaal makkelijk. De deur raam contacten waren echt mini. Deze vallen totaal niet op maar doen hun werk erg goed. Het systeem direct uitgetest samen met mijn broer. De sirene was erg hard. Het instellen van de push berichten is ook gelukt, heb nu ingesteld dat de bewegingsmelder in de bijkeuken in de avond ingesteld dat we een bericht krijgen wanneer er beweging is. Deze krijgen we steeds binnen. Zeer tevreden tot nu toe! Ook geprofiteerd van de zes maanden gratis trigion actie om uit te proberen of we deze actie willen houden
Jaap
27-05-2026Recent heb ik wat problemen gehad met mijn camera, waarna ik contact met SmartAlarm heb opgenomen, ze mij vroegen een review te schrijven. Ik heb Smartalarm aangeschaft toen het bedrijf volgens mij net begon (2013). Ik heb systeem inmiddels dus al vijf jaar en ik denk dat ik wel goed kan zeggen wat de voor en nadelen zijn van het alarmsysteem. Dus let op :-) Laat ik beginnen met de voordelen: Het systeem werkt altijd, ik heb nog nooit een storing gehad, alleen af en toe moet er een batterijtje vervangen worden. De applicatie is echt heel handig, ik had zelf verwacht dat ik vaak de afstandsbediening en het bedieningspaneel zou gebruiken maar ik gebruik eigenlijk altijd de app. Het systeem geeft me echt het gevoel dat ik goed ben beveiligd en ik merk dat ik het letterlijk elke dag gebruik. Wat ik door de jaren heen ook prettig vind is de meldkamer die je zonder extra kosten aan kan zetten als je op vakantie bent, dit is wat mij betreft wel een groot voordeel, in plaats van een heel jaar betalen voor iets wat je alleen gebruikt als je niet thuis slaapt. Wanneer ik op vakantie ben vind ik het prettig dat ik in de notificaties kan zien dat mijn buren mijn katten eten hebben gegeven dit klinkt misschien een beetje stom maar zo kan ik zonder de agent te spelen naar de buren toch kijken of ze het gedaan hebben. Ik merk dat ik de camera's gebruik wanneer ik niet thuis ben om dan te controleren of alles in orde is, wanneer ik thuis ben ik gebruik ik deze bijna niet, ik heb twee camera's gekocht, achteraf gezien was misschien een camera wel genoeg. De keren dat ik naar het kantoor van SmartAlarm heb gebeld ben ik altijd heel erg goed en snel geholpen. Dan de nadelen: Het is niet het goedkoopste systeem op de markt, ik heb daar echter bewust voor gekozen, duurkoop is wat mij betreft goedkoop. Het proces van het aansluiten van de camera kwam ik zelf niet uit, maar was na een belletje snel opgelost. De batterij van de deurmagneet bij mijn voordeur moet ik elke anderhalfjaar vervangen, mij is verteld dat het komt omdat deze deur dagelijks meerdere malen gebruikt wordt, dat is wel anders dan de vier jaar die op de site staat, voor de overige sensors klopt dit overigens wel. Voor mij winnen de voordelen het absoluut van de nadelen, dus wat mij betreft is dit systeem een absolute aanrader. Inmiddels hebben meerdere familitieleden het op mijn aanraden aangeschaft en zijn ook zeer tevreden. Doe er je voordeel mee, want ik heb smartalarm echt klokje rond gereden.
baco-boy
27-05-2026Mannen, Excuus dat ik zo afwezig was door m\'n werk omstandigheden en ook weer moest rennen aan het einde, gaan we goed maken. Maar heel mooi dat we hebben getekend :) Laters, Baco Boy