Voor 14:00 uur besteld, morgen in huis! Kiyoh Klantwaardering 9.1 / 10
Niet goed, geld terug - 60 dagen bedenktijd

Reviews

9.1

Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.1

Wij werken samen met Kiyoh om jouw mening in kaart te brengen.

In circa 30 seconden kun je ons beoordelen. Smartalarm.nl luistert graag naar jouw mening. Zo kunnen wij ons verbeteren.


Beoordeel ons op Kiyoh.nl

Klantenbeoordelingen

294 beoordelingen

Frank Gasille
07-05-2026
10

SmartAlarm aangeschaft mede wegens de zeer concurrerende prijs en daar geen spijt van! Gemakkelijk te installeren, alleen bij de nachtzichtcamera hulp nodig gehad, vooral vanwege mijn Airport router. Het oplichten van de bewegingsmelders en deur-en raamcontacten bevestigt het gevoel dat er \"gewaakt\" wordt, zodat wij, ook door de rook- en koolmonoxidemelders, zowel thuis als buitenshuis een veilig gevoel hebben. Ook vanuit het buitenland is het contact met het systeem eenvoudig. Het enige nadeeltje vind ik de niet beweegbare camera, daarom ga ik de pan/tilt nachtcamera erbij aanschaffen. Nooit een vals alarm gehad, ook niet door de hond en de poes. Ik vindt de afstandsbediening en die met de iPhone gemakkelijk en compleet. Kortom: ik kan iedereen die een draadloos alarmsysteem zoekt SmartAmarm aanbevelen!

Aanbeveling: Ja

Leon
07-05-2026
7
Prima.

Eerst waren de producten niet zo. Contact gehad met de klantenservice en prima geholpen. Alles is nagekeken en doet het weer. Prima klantenservice! :)

Aanbeveling: Ja

Elisabeth
06-05-2026
10
Prima

Prima voor mij makkelijk in het gebruik

Aanbeveling: Ja

Jolanda Deutz
06-05-2026
10

XXL pakket besteld, mooie aanbieding voor de inhoudt van het pakket, deze volgende dag binnen gekregen. installeren duurde iets langer dan 20 minuten maar als je het goed wilt doen duurt alles langer ;) met de smartmessages even zitten rommelen en daarna Olisto aan gezet, had daar nog een paar vragen over die werden perfect beantwoord.

Aanbeveling: Ja

Ronald Ouderkerk
05-05-2026
10

Na meerdere malen contact met de klantenservive en na goed advies gekregen te hebben over gegaan tot aankoop van een basispakket met camera. Instalatie van het basispakket ws zeer makkelijk en de service houdt zeker niet op nadat de aankoop is gedaan. Zo ben ik perfect geholpen bij het aansluiten van de camera waarbij ik wel wat hulp kon gebruiken. Echt een club waar service en advies belangrijk is. Dat zie je helaas niet vaak meer! Met vriendelijke groet Ronald

Aanbeveling: Ja

Annemarie
05-05-2026
10
Uitstekkende service

Vanaf begin tot einde goede communicatie. De montage is gedaan door WilkBusiness. Tijdens het monteren ben ik goed op de hoogte gehouden en werd goed meegedacht. Alles is bovendien netjes gemonteerd. Zeker aan te raden.

Aanbeveling: Ja

Ronald
05-05-2026
9
Prima betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Prima, betrouwbaar en eenvoudig te installeren en te bedienen alarm systeem

Aanbeveling: Ja

Harry
04-05-2026
8

Heb dit systeem nu een paar maanden. Installatie was simpel en snel. Zou een extra ster hebben gegeven als ik per melder zou kunnen aangeven of er een inlooptijd voor het alarm zou zijn. Waarom zou er een inlooptijd zijn als ik niet via de juiste weg naar binnen kom?

Aanbeveling: Ja

natasja
04-05-2026
10

Super installatie,Jelle neemt alle tijd,en na 3x terugbellen dezelfde avond door ons,was hij zijn geduld nog niet verloren.Systeem werkt prima,en meldkamer belt binnen no-time na veroorzaking (vals) alarm door onze kinderen naar ons of alles ok is.We voelen ons een stuk veiliger na installatie van smartalarm na 2!! inbraken in 1 jaar

Aanbeveling: Ja

Bert
03-05-2026
8
Super goed geholpen.

Door stroomuitval was centrale totaal van de wap geraakt. Na lang en geduldige instructie eindelijk probleem weer opgelost.

Aanbeveling: Ja

M. Öner
03-05-2026
10

Werkt handig voor zowel thuis als kantoor. Wij heb kantoor aan huis en daar is het alarmsysteem ook opgehangen. In de avond zetten we deze op thuismodus zodat in het kantoor de volledige beveiliging aanstaan. Technische dienst gaf hulp bij vragen.

Aanbeveling: Ja

Abel
03-05-2026
9
Smartalarm, betrouwbare goede service

Al sinds een aantal jaren klant van Smartalarm. in het begin klein begonnen en nu een serieus systeem met meerdere camera's, deur/raam contacten, rookmelders, CO2 melder en bewegingsmelders. Bovenop het systeem heb ik ook nog een abonnement bij de meldkamer. Na een tijdje een wat mindere service te hebben gehad is het bedrijf weer helemaal terug. Service weer dik in orde, scherpe prijzen, mooie aanbiedingen en een goed up-to-date product met aansluiting bij bijvoorbeeld Homey, Google en WhatsApp. Een echte aanrader voor iedereen. Weinig vergelijkingsmateriaal maar als ik wel eens naar het alarm systeem bij vrienden of familie kijk steekt dit systeem er met kop en schouder bovenuit.

Aanbeveling: Ja

Nathalie van Everdingen
03-05-2026
10
Kwaliteit en service zijn echt optimaal

Na een hele vervelende ervaring met prijsverhogingen en zelfs een incassoburea bij Verisure, uiteindelijk kunnen overstappen naar SmartAlarm. Echt een aanrader! Product werd snel ontvangen. Netjes verzorgd en gemakkelijk te installeren. Ben hier heel tevreden over.

Aanbeveling: Ja

Michel Vonk
03-05-2026
10
Vlot een correcte afhandeling van mijn vraag.

Een vraag die ik had over het correct functioneren van mijn alarmsysteem werd vlot beantwoord. Er bleek vooraf, op basis van mijn vraag, in de systemen gekeken te zijn waardoor er een helder, correct antwoord gegeven kon worden. Prima.

Aanbeveling: Ja

Hans
02-05-2026
10
prima

vriendeijk , goed en snel geholpen

Aanbeveling: Ja

Jarno Sanders
02-05-2026
8
Wat een systeem!

Goed product, goede informatie over de mogelijkheden van alarmering, duidelijke informatie en voorlichting, snelle levering en montage, vriendelijke medewerker. Ik voel mij samen met gezin veilig en we zijn zeer verheugd met de diverse functies.

Aanbeveling: Ja

Joep Heefer
02-05-2026
10
Fantastisch opgelost

Wij hadden problemen met onze camera. Het was niet makkelijk, maar jullie man heeft het fantastisch opgelost. Alles werkt weer en nog beter dan het was. En steeds even vriendelijk, terwijl wij echt erg onhandig zijn met de computer. Hartelijk dank hiervoor!

Aanbeveling: Ja

Lars Dorren
01-05-2026
8

We hebben het systeem nu 2 maanden en zijn erg tevreden, ook de doormelding is goed geregeld, soms wat probleempjes met de camera\'s welke soms verbinding verliezen of onbereikbaar zijn. Al met al prijs-kwaliteit een 8+ !! ga zo door!

Aanbeveling: Ja

F. Van Heusden
01-05-2026
10

Een uitstekend werkend systeem. Een vriend van mij had het systeem aangeschaft en was zo enthousiast erover dat hij mij ook wist te overtuigen en ik het ook heb aangeschaft. Zeer eenvoudig te bedienen via afstandsbediening, bedieningspaneel of app. Kortom een aanrader!!!

Aanbeveling: Ja

Maikel van de Wouw
01-05-2026
8
Prachtig eenvoudig systeem met mogelijkheid tot o.a. google assistent

Het is een plug en play systeem. Diverse mogelijkheden waarmee het alarm kan afgaan. De raam/deursensor zijn wel aan de grote kant en bewegingsmelder is moeilijk op te hangen. Service is goed. Ook contact met medewerkers is uitstekend. Helaas mis ik in de app drie opties. Rechten per gebruiker, statussen van de melders en acties na melding. Nu verplicht te werken Olisto als je geen Homey hebt.

Aanbeveling: Ja

Top